Foton från Turkiet

Här kommer NÅGRA bilder från när jag var i Turkiet! Det var så skönt. Det var mellan 35-43 grader i Side. Saknar det så himla mycket. Det var verkligen den bästa resan. Fick uppleva massor av kärlek, hat, god mat och underbar shopping. Önskar jag kunde åka ditt igen! Själva framsidan på hotellet, påminde om hotellet i Grekland. Vi fick ett jätte fint rum. Och själva hotellet var byggt som en cirkel. Bara för att det var en plats i mitten av allt som man kunde äta hur mycket med frukost, middag och kvällsmat som man ville. Med all incluesive. (Stavningen) Jag var bland annat på båt utflykt. Där serverade dom om man ville ha kyckling eller fisk. Själv klart valde jag kyckling. Med ris och grönsaker i någon sås. Båten stannade för dom som ville bada och snorklar. Vi skulle se delfiner och garanterat havs sköldpaddor. Men vi såg inget av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0