Mobilen :')

Hej hej! Nu har jag äntligen fått ladda mobilen. Eftersom vi var på djurparken. Fick jag låna mamma och pappas mobiler, att fota med! Och hade dom därefter i back fickan när jag gick. Såg rätt fånig ut! Men det bjöd jag på. Snart ska jag klippa ihop filmen och senare blogga lite, och läsa andras bloggar! Sitter just nu hos mammas ock pappas kompisar och tråkar. Om jag inte hade haft laddare eller mobilen! Hade jag verkligen inte överleft. Det är rätt dött och vill bara hem! Orkar inte kolla efter bussar, och dom är snälla och köper mat till mig. Abropo frågorna (om det heter så) så kommer dom snart! Har tid nu, och ska bara läsa dom. Sedan lägga ut! Puss på er. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0