Problem och så vidare

Hej på er! Har inte skrivit på 2 dagar. För att jag kör lite pauser från visa saker ibland! Nu vet ni. Och imorgon hade jag knappt någon tid. Eftersom jag träffade Sara, Julia och Oliwia. Vi skulle sova över hos Nikki. Så vi alla stack hem ock packade. Sen kom jag med cykel ner. Köpte Thai mat och åkte till Svarte. Vi hade nog världens bästa och roligaste kväll! Vi studsade studs matta. Och tältade. Vi var även på en liten "utflykt" så sjukt kul! Omg dog av att jag umgås med världens bästa vänner. Vi gick för bi stallet. Såg en så himla gullig häst. Så himla fin! Vi hade inga mobiler med oss. Eftersom det inte skulle förstöra våran "utflykt" eller tappa dom i vattnet. Vi skulle gå i en konstig damm! Som var fullt med myggor, pinnar och massor smuts. Så är det i naturen. Fick 13 myggstick. Samt från tältet! Vi gick allt från stora hala stenar till små hala stenar. Läskigt vatten och djur. Kvällen var helt lyckad och yolo. Meningen var att vi skulle se ett litet vattenfall som var flera hundra meter bort. Vi ville ut därifrån. Och gick på en stock, fullt med bränn nässlor. Brände mig inte direkt! Och strax lite framåt var det stängsel. (Ingen el) vi gjorde sjukt roliga och oförglömliga saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0