Uppdatering

Hej på er! Ska bara uppdatera om min dag. (Lördag) Jag tog det lugnt tills 13.00. Senare gick jag ut och solade i två timmar. Efter tvättade jag av oljan (sol olja) med en dusch. Tvättade ansiktet och fräscha till mig! Sen gick jag till min mormor, och väntade på minna föräldrar. För dom skulle lämna min lillebror hos mormor! Därefter träffade vi mammas och pappas kompisar! Och gick till en restaurang. Valde kebab barn pizza. Men orkade inte äta upp allt. Därefter gick jag till underbara Jessie och va där. Efter en stund stack vi till Marinan. och träffade minna andra underbara vänner. Julia och Oliwia. Vi gick runt och lite senare träffade vi underbara Sara med! Vi åkte en karusell men den snurrade inte alls så mycket! Filmade i själva karusellen på mig och Julia. Sen filmande jag Sara, Jessie och Oliwia! Senare på kvällen cyklade vi till Åhléns och var där. Fick lite panik då och då! Denna dagen var helt fantastiskt rolig! Med minna bästa vänner, som alltid finns där. Dom är det bästa i mitt liv, och betyder absolut allting! Älskar er så mycket. Puss på minna bästavänner. Och puss på er alla andra fantastiska människor! Nu sitter jag framför tv. Ett på natten och är pigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0