Äntligen!

Jag har tagit en paus, för orkade inte skriva. Ber om ursäkt! Men det har hänt många saker och har inte mått så bra. Men veckan har varit normal. Utom i torsdags. Då vi precis skulle äta och jag fick ett samtal från min mamma, som aldrig brukar ringa på skoltid. Hon berättade då att min morfar hade dött och jag bröt ihop i skolan! Som tur var hade jag gulliga vänner, som hjälpte mig hem. Det var en sjukt lång och jobbig dag. Fast jag kämpade på. Vid 1 kom minna föräldrar och vi körde till sjukhuset. Han dog av cancer i magen, och det var det bästa! Eftersom han led. Såg och kände smärtan i honom. På torsdag ska jag på begravning, det kommer vara en lång dag det med! Och jag ska föröka skriva mer.. XOXO Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0